قشم یکی از جزایر مهم واقع در استان هرمزگان میباشد که و همچنین بزرگ ترین جزیره کشور عزیزمان ایران میباشد که در تنگه هرمز قرار گرفته است.این جزیره در چند ساله اخیر به عنوان یکی از مکان های گردشگری  و توریستی مهم تبدیل شده است و افراد بسیاری همراه با تور قشم به این جزیره سفر میکنند.

یکی از جاذبه های قشم ،ساحل مرجانی که این ساحل یکی از ساحل های بسیار زیبا است و دارای زیبایی بسیاری فوق العاده ای میباشد که به خاطر فلس های خرد شده ماهی ها درخشندگی بسیار فوق العاده ای را در برگرفته است.

رستوران خوان بوم یکی از رستوران های قشم میباشد که دارای امکانات بسیاری میباشد و میتوانید غذاهای دریایی،فست فود و یا از امکانات کافی شاپ این رستوران استفاده کنید و یک قرار رمانتیک و خاطره انگیز را رقم بزنید.

یکی از مراکز قشم که بازار قدیم کیش میباشد بسیار محبوب است و مناسب برای اجناس مورد نیاز اولیه میباشد،در این بازار میتوانید کالاهای بسیاری را با قیمت های بسیار مناسب پیدا و اری کنید.

برای اقامت در این جزیره فوق العاده میتوانید هتل های بسیاری را انتخاب کنید یکی از مناسبت ترین هتل های قشم،هتل مارینا بسیار محبوب در این جزیره میباشد و از سال 1390 افتتاح شده است و دارای 2 شعبه 1 و 2 میباشد که هتل مارینا 1 در میدان علم و صنعت،رو بروی مسکن مهر و هتل مارینا 2 روبروی درجنوبی بازار ستاره میباشد..


dltopapk میباشد ,بسیاری ,جزیره ,مارینا ,بازار ,دارای ,بسیار محبوب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مستر سافت موزیک drhodaee همینجوری rainamusic رسانه کلیپ لند نیازدانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.